loading...
مجله ی دانستنی های عطر و ادکلن
لیلا جهانشاهلو بازدید : 182 شنبه 12 مرداد 1398 نظرات (0)

خرید عطر و ادکلن اصل و اورجینال :

عطر و ادکلن و خرید عطر و ادکلن زنانه و مردانه اصل مهمترین دغدغه در موقع خرید این کالا است.هر چقدر در زمینه عطر و ادکلن آشنا باشیم باز امکان این است فرق بین عطر و ادکلن تقلبی را متوجه نشویم لذا بهترین راه حل برای این موضوع خرید عطر از فروشگاهی معتبر است.

قیمت عطر و ادکلن نیز نگرانی دیگری است که سودجویان از این حربه استفاده میکنند که به مشتریان خود بقبولانند هر چقدر قیمت عطر بالاتر باشد آن عطر اصل و اورجینال است.براحتی با تبدیل قیمت جهانی عطر متوجه قیمت عطر اصل خواهیم شد و ارشاکو نیز با قیمت های خود سعی کرده صادقانه سود معقولی را دریافت کند و از این روزگار وانفسای سوء استفاده از شعار قیمت بالاتر جنس اصل تر  دوری جوید.

 بسته بندی و پکی

همانطور که گفتیم از عطر به عنوان یک محصول لوکس و شیک در  سراسر جهان یاد می شود و از همین جهت تمامی ادکلن ها دارای بسته بندی و پکیج زیبا و شیک هستند. تمامی ادکن ها به استثنای موارد خاص (جعبه های بزرگ و گران قیمت) در یک بسته مقوایی با روکش پلاستیکی صاف و البته بدونه چین و چرو ک عرضه می شوند پس بنا بر این وجود هر گونه چین و چروک یا شل بودن بسته بندی نشانه ای برای تقلبی بودن ادکن است. عطر ها و ادکلن های اصل هیچگاه در داخل بسته بندی خود تکان نمی خورند و محکم سر جایشان هستند. دقت کنید که برای یک سازنده ادکلن با کیفیت شیشه جزئی از محصول است .


شیشه ادکلن یا عطر

ادکن ها و عطر های اصل در شیشه های مرغوب و با کیفیت قرار می گیرند پس بنابر این شما می توانید شیشه را در نور گرفته و کیفیت شیشه و نداشتن خط و خش های نامعقول و کیفیت پایین را شناسایی کنید. همچنین دستی بر سطح شیشه بکشید، باید سطح شیشه کاملا صاف و سیقلی باشد و هیچ گونه اضافاتی نداشته باشد. هرگونه کدری و دیگر نشانه مثل آن حکایت از کم کیفیت و تقلبی بودن ادکلن دارد. همچنین بر روی شیشه های ادکلن با کیفیت  معمولا اگر نامی از بند درج شود این نام برجسه بر روی شیشه خواهد بود .

ادکلن یا عطر را کمی تکان دهید

 ادکلن را در دست گرفته و کمی تکان دهید، ادکلن اصل و با کیفیت مقداری حباب ریز درش ایجاد شده ولی پس از ۲۰ ثانیه کاملا آن ها از بین می رود ولی در ادکلن بی کیفیت یا تقلبی این حباب ها خیلی سریع در چندین ثانیه از بین می روند .


قیمت پایین نیست

از هر کجا و هر فروشگاهی که ادکلن بخرید مطمئنا یک ادکن اصل و با کیفیت و معروف قیمت پایینی نخواهد داشت پس خوده قیمت پایین دلیل بر تقلبی بودن آن است و گول وارد کردن  واز مرز آوردن و نخورید چرا که عطر ها و ادکلن ها در خارج از کشور هم قیمت بالایی دارند...

درب شیشه عطر

یکی از شاخصه های ادکلن و عطر های با کیفیت درب آن هاست که کاملا راحت و محکم در سر جای خود قرار گرفته و کامل پوشش می دهد. در ادکلن های تقلبی معمولا سازنده نمی تواند این دقت و کیفیت و ظرافت را بعه خرج دهد و همچین دربی برای شیشه بسازد و معمولا شل و لق هستند. همچنین ماشین یا سر اسپری هم می بایست بسیار نرم و خوب باشد تا راحت کار کند و بالا و پایین برود .

بوی عطر در گذر زمان

 بوی عطر های تقلبی می توانند بسیار به عطر های ارجینال و اصل نزدیک باشد تا جایی که ولقا بلافاصله بعد از استفاده شناسایی ادکلن اصل سخت باشد ولی گذر زمان جایی است که تفاوت این دو را به راحتی از یکدیگر متمایز می کند. در عطر های تقلبی بعد از گذشت مدتی آن رایحه و بوی اولیه نغییر خواهد کرد و بوی آن کمی متمایز از زمان اولیه استفاده خواهد شد این در حالیست که عطر های ارجینال برای مدت زمان نسبتا طولانی تر همان بوی اصلی خود را حفظ خواهند کرد و اصلا بو با بوی اولیه در گذر زمان تغییر نخواهد کرد .

بوی الکل یا بوی غیر طبیعی

بسیاری از ادکلن های تقلبی به علت استفاده از الکل اتیلیک بویی شبیه به الکل را در میان بوی ادکلن دارند که شما به راحتی متوجه آن خواهید شد که البتا تمامی ادکلن های تقلبی این چنین نیستند ولی درادکلن های اصل بوی کاملا قابل شناسایی، نافذ، و اصطلاحا شفاف است .

 

شاید براتون پیش اوماده باشه که عطر و یا ادکلنی که خریداری میکنید اصل هست یا نه از شیوه و مواردی که باهم بررسی میکنم میتوانید از این به بعد عطر و یا ادکلن خودتون رو تشخیص بدید اصل بودن یا تقلبی بودنش 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 10
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 628
  • بازدید کلی : 4,330